Gyakori Kérdések

Meg szeretnék venni egy szoknyát, de mire kosárba tenném, eltűnt. Esetleg a kosaramból tűnt el. Mi történt?

Ez akkor fordul elő, amikor egy másik vásárló gyorsabban vásárolta meg a szoknyát, mint Te. Azért nem látod a szoknyát onnantól az addigi helyén, mert a webshop rendszere automatikusan hátrébb sorolja a már megvásárolt szoknyákat. Bár megvásárolni már nem tudod, de egy ideig még meg tudod nézni, csak már nem az első oldalakon, hanem hátrébb keresd. 

Nem sikerült kifizetnem a szoknyát. Ki tudom még utólag egyenlíteni?

Amennyiben nem sikerült a fizetés valami miatt, akkor a profil menüpont alatt a megrendelések gombra kattintva tudod megnézni a rendelésed státuszát. Itt találhatók a még ki nem fizetett rendelések is. Van lehetőség Barionos fizetésre vagy más fizetési mód kiválasztására is.

Elutaltam a pénzt, de a státuszban még mindig "kifizetésre vár" státusz van! Mit tegyek?

Általában kell egy nap, mire fel tudjuk dolgozni az utalásokat. Kérlek, várj egy napot, mielőtt levelet írnál emiatt. Igyekszünk mindent időben feldolgozni, de kis késés előfordul néha. Amennyiben több napja nem változik a státusz és biztos vagy a kifizetésben, kérlek írj nekünk emailt az info@hatka.hu-ra

Átállítottam a fizetést előre utalásra, de nem tudom, hova kell utalnom az összeget. Mit tegyek?

Előre utalásnál a weboldalon is megtalálható bankszámlaszámot tudod használni:

Név: Hatos István Gergelyné

Számlaszám: 12042847-01941144-00100007

Utalásnál kérlek, mindig add meg a rendelés-azonosítót is, különben elveszhet a rendszerben a befizetésed.

Másmilyen szállítási móddal, vagy máshova szeretném kérni a már leadott rendelést. Mit tegyek?

Sajnos a már leadott rendelés szállítási módját csak adminisztrátor tudja módosítani. Kérlek ebben az esetben írj nekünk egy emailt az info@hatka.hu-ra amiben megírod a kérésed és a hozzátartozó rendelés-azonosítót.

Nem tudtam átvenni a csomagot, pedig nagyon szeretném a szoknyát. Mit tegyek?

Sajnos a Foxpost nem engedi, hogy négy napnál tovább legyen egy csomag az automatában. Ha ennyi idő alatt nem tudod átvenni a csomagot, akkor nekünk plusz költségként rájön a visszaszállítási költség és az adminisztráció. Nincs módunkban újra elküldeni Neked saját költségünkre a szoknyát. Ha jelzed felénk, hogy mégis szeretnéd a szoknyát, kérlek, utalj el további 1.200 Ft-ot postaköltségre, hogy újra fel tudjuk adni a szoknyád.

Megjött a szoknya, de nem tetszik, ki tudom cserélni egy másikra?

Az elállásra van lehetőséged, de cserélni nem tudjuk a szoknyát. Esetleg megpróbálhatod a Hatka Bazár Facebook csoportba is feldobni, hátha valakinek pont álmai szoknyája. Bátran kereshetsz magadnak közben másik szoknyát és meg is rendelheted addig, amíg az elállási procedúra tart. 

El szeretnék állni a vásárlástól! Mit tegyek?

Kérlek, a terméket FOXPOSTTAL juttasd vissza számunkra. Miután megérkezik a csomag megvizsgáljuk, és ha rendben van, visszautaljuk az árát.

Foxposthoz szükséges adatok:

Név: Hatos István Gergelyné

Telefonszám: +36304399805

email: info@hatka.hu

Automata: 6000, Kecskemét Széchenyivárosi Piac, Akadémia krt. 18.